|  | Kartridż z blokadą skoku uruchamianą dźwignią. Od dołu czerwone pokrętło do regulacji tłumienia. |  | 
|  | Kartridż z blokadą skoku uruchamianą dźwignią z kierownicy. Od dołu czerwone pokrętło do regulacji tłumienia. |  | 
|  | Kartridż All In One to połączenie trzech funkcji w jednej konstrukcji. Hydrauliczne tłumienie, hydrauliczna blokada oraz sprężyna powietrzna  zamknięte w jednym. Od dołu tłumik posiada zawór do pompowania powietrza. W  górnej części zakończony jest korkiem blokady: RSLO - blokada manetką na  kierownicy lub LO - blokada dźwignią na goleni.
 |  | 
|  | Regulacja tłumienia i kompresji + od dołu regulacja tłumienia. |  | 
|  | Kartridż z regulacją skoku. Tłumienie olej/sprężyna ze sprężyną powietrzną. Zawór komory powietrznej od dołu. 
 |  | 
|  | Kartridż ze stopniową podwójną regulacją kompresji. Podczas ustawiania kompresji odczuwalny jest delikatny skok pokrętła, co ułatwia precyzyjną regulację. System powietrzno-olejowy. Czerwone pokrętło-regulacja tłumienia.
 |  | 
|  | Kartridż olejowo powietrzny. Hydrauliczny system blokady dźwignią + regulacja tłumienia i kompresji. Niebieskie pokrętło-regulacja czułości blokady skoku.Czerwone pokrętło-regulacja tłumienia.
 |  | 
|  | Kartridż olejowo powietrzny. Hydrauliczny system blokady - dźwignia na kierownicy + regulacja tłumienia i kompresji. Niebieskie pokrętło-regulacja czułości blokady skoku.Czerwone pokrętło-regulacja tłumienia.
 |  |