|
Kartridż z blokadą skoku uruchamianą dźwignią. Od dołu czerwone pokrętło do regulacji tłumienia. |
|
|
Kartridż z blokadą skoku uruchamianą dźwignią z kierownicy. Od dołu czerwone pokrętło do regulacji tłumienia. |
|
|
Kartridż All In One to połączenie trzech funkcji w jednej konstrukcji. Hydrauliczne tłumienie, hydrauliczna blokada oraz sprężyna powietrzna zamknięte w jednym. Od dołu tłumik posiada zawór do pompowania powietrza. W górnej części zakończony jest korkiem blokady: RSLO - blokada manetką na kierownicy lub LO - blokada dźwignią na goleni. |
|
|
Regulacja tłumienia i kompresji + od dołu regulacja tłumienia. |
|
|
Kartridż z regulacją skoku. Tłumienie olej/sprężyna ze sprężyną powietrzną. Zawór komory powietrznej od dołu.
|
|
|
Kartridż ze stopniową podwójną regulacją kompresji. Podczas ustawiania kompresji odczuwalny jest delikatny skok pokrętła, co ułatwia precyzyjną regulację. System powietrzno-olejowy. Czerwone pokrętło-regulacja tłumienia. |
|
|
Kartridż olejowo powietrzny. Hydrauliczny system blokady dźwignią + regulacja tłumienia i kompresji.
Niebieskie pokrętło-regulacja czułości blokady skoku. Czerwone pokrętło-regulacja tłumienia.
|
|
|
Kartridż olejowo powietrzny. Hydrauliczny system blokady - dźwignia na kierownicy + regulacja tłumienia i kompresji.
Niebieskie pokrętło-regulacja czułości blokady skoku. Czerwone pokrętło-regulacja tłumienia.
|
|