tel.: 501 260 515
Strona główna » Technologia amortyzatorów SR SUNTOUR
 

Technologia amortyzatorów SR SUNTOUR

   
porady/LO.png Kartridż z blokadą skoku uruchamianą dźwignią. Od dołu czerwone pokrętło do regulacji tłumienia. porady/LO-tlumikm.jpg
porady/RL-tlumikm.jpg Kartridż z blokadą skoku uruchamianą dźwignią z kierownicy. Od dołu czerwone pokrętło do regulacji tłumienia. porady/RL.png
porady/ALLINONE.jpg Kartridż All In One to połączenie trzech funkcji w jednej konstrukcji.
Hydrauliczne tłumienie, hydrauliczna blokada oraz sprężyna powietrzna zamknięte w jednym. Od dołu tłumik posiada zawór do pompowania powietrza. W górnej części zakończony jest korkiem blokady: RSLO - blokada manetką na kierownicy lub LO - blokada dźwignią na goleni.
porady/ALL-IN-ONE-kartridzm.jpg
porady/RC2-kartridzm.jpg Regulacja tłumienia i kompresji + od dołu regulacja tłumienia. porady/RC2.png
porady/TA.png Kartridż z regulacją skoku. Tłumienie olej/sprężyna ze sprężyną powietrzną. Zawór komory powietrznej od dołu.
porady/TA-kartridzm.jpg
porady/RC-kartridzm.jpg Kartridż ze stopniową podwójną regulacją kompresji. Podczas ustawiania kompresji odczuwalny jest delikatny skok pokrętła, co ułatwia precyzyjną regulację.
System powietrzno-olejowy. Czerwone pokrętło-regulacja tłumienia.
porady/RC.png
porady/LORC.png

Kartridż olejowo powietrzny. Hydrauliczny system blokady dźwignią + regulacja tłumienia i kompresji.

Niebieskie pokrętło-regulacja czułości blokady skoku.
Czerwone pokrętło-regulacja tłumienia.

LORC-kartridzm.jpg
porady/RLRC-kartridzm.jpg

Kartridż olejowo powietrzny. Hydrauliczny system blokady - dźwignia na kierownicy + regulacja tłumienia i kompresji.

Niebieskie pokrętło-regulacja czułości blokady skoku.
Czerwone pokrętło-regulacja tłumienia.

porady/RLRC.png
 

Kontakt

Obsługa sklepu online:
501 260 515
e-mail:
hurt.activia@gmail.com
Czynne w godzinach:
od pn. do nd.: 8:00-22:00
AMORTYZATORY ■ DAMPERY ■ CZĘŚCI ZAMIENNE ■ KOMPONENTY ■ NARZĘDZIA ■ OLEJE I SMARY ■ AKCESORIA